Convertorul de energie liberă Bedini

Conform unor surse neoficiale de la ’’The Institute of Electrical and Electronics Engineers’’, John C. Bedini a construit un model de laborator al unei maşini care furniza mai multă energie decât consuma. Acesta era realizat dintr-un acumulator auto ce alimenta un mic motor de curent continuu, care acţiona la rândul său un dinam, ce asigura funcţionarea unui generator de impulsuri, care erau aplicate apoi acumulatorului pentru reîncărcare.
Pentru a demonstra eficienţa dispozitivului, Bedini a înlocuit pe rând acumulatorul cel bun cu alţi 4, uzaţi şi descărcaţi. În finalul demonstraţiei, toţi acumulatorii uzaţi au fost măsuraţi ca fiind încărcaţi la capacitate maximă. Cercetători interesaţi de dispozitivul Bedini au studiat aparatul, împreună cu mai mulţi tehnicieni şi profesori din domeniile fizicii şi electrotehnicii, dar niciunul nu a găsit explicaţia funcţionării dispozitivului.

bedini
generator
prototip.b1
prototip.b2
simpleFreeEnergyMotor

Demonstraţia lui John Bedini au fost urmată de cea a lui Jim Watson, un cercetător din Colorado Springs, ce a prezentat două dispozitive funcţionale similare celor ale lui Bedini. Dispozitivul mai mic a funcţionat pe întreaga durată a prezentării, iar audienţa a putut să constate că bateriile erau permanent încărcate. Dispozitivul mai mare, ce cântărea 400 grame, a fost pus în funcţiune doar 10 minute. În acest timp, la dispozitivul alimentat de la un acumulator auto de 12V a fost conectată o sarcină de 12kW.
Imaginaţi-vă că aveţi un mic motor electric de curent continuu pe o masă de laborator, alimentat de la un acumulator obişnuit de 12V, că acumulatorul este încărcat la capacitate maximă şi alimentează motorul fără nici o altă sursă de tensiune. Evident, motorul va epuiza energia acumulatorului, iar gândirea convenţională ne spune că trebuie să se oprească în momentul în care bateria se descărcă.
Cu toate acestea, generatorul Bedini funcţionează. Nu funcţionează conform teoriei clasice a electromagnetismului şi a regulilor generale ale motoarelor electrice, dar funcţionează. El este destul de simplu de realizat odată ce se înţelege principiul său de funcţionare, iar acesta este strâns legat de electromagnetismul dezvoltat de Nicolae Tesla în 1900, prin experimentele efectuate la Colorado Springs.

Categorii: științe neconvenționale energie liberă și gratuită aparate și dispozitive free energy